Autor: Dijana:) Tema: Moto GP  (Pročitano 1818 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« poslato: 19. maj 2012, 13:09 »
Kejsi Stoner objavio povlačenje

Aktuelni šampion kraljevske klase Moto GP šampionata Kejsi Stoner objavio je da će se povući iz tog sporta na kraju ove sezone.



Australijanac, koji je bio šampion u najjačoj klasi i 2007. godine, to je potvrdio pred trku za Veliku nagradu Francuske, koja se vozi ovog vikenda u Le Manu.

“Posle dugog razmišljanja i dosta vremena provedenog u razgovoru sa članovima moje porodice i mojoj suprugom, odlučio sam da se sledeće sezone neću takmičiti. Završiću karijeru na kraju ove sezone i radiću neke drugačije stvari u svom životu”, rekao je Stoner.

Spekulacije o tome da će Stoneru ovo biti poslednja sezona pojavile su se još pre nekoliko meseci, kada je postao otac, ali ih je i on sam demantovao. Ipak, pošto je potvrdio povlačenje, istakao je da razlog za to nije što je dobio kćerku u februaru ove godine.

“Posle toliko godina u sportu koji volim, i za koji smo se i ja i moja porodica mnogo žrtvovali, posle toliko godina pokušavanja da dođem do mesta na kojem se sada nalazim, ovaj sport se toliko promenio to do te mere da ja više ne uživam u njemu. Nemam više strasti za to i u ovom trenutku je najbolje da se povučem. Mnoge stvari su me razočarale, i to mnoge stvari koje sam voleo, a vezane su za ovaj sport, ali nažalost balans je otišao u pogrešnom pravcu. Jednostavno, ne mogu više. Bilo bi lepo kada bih mogao da kažem da ću ostati još jednu godinu, ali gde je svemu kraj?”, istakao je Stoner.

Pre samo dve nedelje Stoner je pričao potpuni drugačiju priču, pošto je demantovao da će se povući u skorije vreme.

“Vidim da su svi dobri u izmišljanju priča. Mnogo puta sam ranije rekao da moja karijera neće trajati još mnogo dugo, ali to je značilo da neću voziti dok budem u tridesetim godinama. Još uvek ništa nisam odlučio i, naravno, niko drugi to neće znati dok ne objavim zvanično. Ali, kao obično, pojavljuju se glasine i svi veruju u njih. Sve dok ne čujete nešto od mene, ne verujte u to”, rekao je tada Stoner.

26-godišnji Stoner je debitovao u kraljevskoj klasi 2006. godine, poštio je sezonu ranije završio kao vicešampion klase do 250 kubika. Tada je vozio za LCR Hondu, da bi 2007. prešao u Dukati i već u prvoj sezoni osvojio titulu sa deset pobeda, da bi na kraju završio u Repsol Hondi prošle godine. U svojoj prvoj sezoni za tu ekipu došao je do druge titule, takođe sa deset pobeda, a broj njegovih trijumfa u najjačoj klasi trenutno iznosi 35.

U dosadašnjem delu sezone, Stoner je zabeležio dva trijumfa, u Španiji i Portugalu, i vodeći je u generalnom plasmanu.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #1 poslato: 19. maj 2012, 13:10 »
Rosi: Voziću još dve godine

Istog dana kada je Kejsi Stoner objavio povlačenje na kraju sezone, Valentino Rosi rekao je da će ostati u Moto GP šampionatu još dve godine.



Britanski mediji su pre desetak dana objavili vest da ’Doktor’ planira da mu ova sezona bude i poslednja, ali je devetostruki svetski šampion odmah preko društvene mreže Twitter odgovorio da je to obična glupost.

Priliku da to ponovi, ali javno, pred kamerama, vozač Dukatija je imao u četvrtak na konferenciji za medije pred trku za Veliku nagradu Francuske u Le Manu.

„Teško mi je da razumem odakle takve vesti potiču, zato što ja nikada ne pričam o svom povlačenju i želim da vozim u Moto GP šampionatu još dve godine, to je sigurno“, rekao je Rosi.

Devetostruki svetski šampion sve to je rekao odmah pošto je Stoner rekao da se povlači po završetku ovogodišnjeg šampionata.

„To je veliko iznenađenje za mene, ali mislim da i za sve ostale. Mislim da je to loša vest za ceo Moto GP svet, jer ćemo na kraju godine izgubiti još jednog sjajnog vozača, sjajnog rivala. Jeste da je to loše, ali je to njegova odluka“, rekao je Rosi.

Baš u Le Manu ’Doktor’ je došao do svog jedinog podijuma do sada na Dukatiju, a ovaj trkački vikend čeka kao deveti u generalnom plasmanu, dok mu je najbolji rezultat ove sezone sedmo mesto.

Zanimljivo je da svim glavnim zvezdama Moto GP šampionata ugovori ističu na kraju ove sezone i Stonerovo povlačenje moglo bi da doprinese velikim promenama u vozačkim postavama za 2013. godinu.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #2 poslato: 19. maj 2012, 13:11 »
Stoner najbrži u Le Manu

Vozač Repsol Honde Kejsi Stoner ostvario je najbolja vremena na prvim treninzima pred četvrtu trku sezone Moto GP šampionata, Veliku nagradu Francuske.



Stoner je najbrži krug na stazi „Bugati“ u Le Manu zabeležio u vremenu od 1:34.321 minuta, a na oba treninga odmah iza Australijanca našao se njegov timski kolega Dani Pedrosa. Pedrosa je na prvom treningu imao zaostatak od preko pola sekunde, dok je na drugom Stonerova prednost iznosila dve i po desetinke.

Stoner je samo dan ranije objavio povlačenje na kraju sezone, a po završetku prvog trkačkog dana u Le Manu rekao je da se osećao veoma čudno, baš zbog činjenice da neće voziti sledeće sezone. Tokom prepodneva, odmah iza njega i Pedrose našao se Andrea Doviciozo na Jamahi Teh 3, dok je na popodnevnom treningu treće vreme imao vozač Jamahe Horhe Lorenco.

Oba treninga vožena su u promenljivim uslovima, a na prvom najbolju trojicu sledili su Ben Spiz na Jamahi, vozač Pramak Dukatija Hektor Barbera, Lorenco, drugi vozač Jamahe Teh 3 Kal Kračlou i Alvaro Bautista na San Karlo Hondi Gresini. Prvu desetoricu kompletirao je dvojac Dukatija, Niki Hejden i Valentino Rosi. Tokom popodneva, Bautista je bio četvrti, ispred Spiza, Dovicioza, Kračloua, Barbere, Rosija i Hejdena.

Poslednji trening u Le Manu vozi se u subotu od 10.10, dok su kvalifikacije zakazane za 13.55. Trka za Veliku nagradu Francuske u kraljevskoj klasi startuje u nedelju u 14 časova.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #3 poslato: 19. maj 2012, 19:04 »
Pedrosa na pol poziciji u Le Manu

Španac Dani Pedrosa startovaće sa pol pozicije na četvrtoj trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Francuske.



Vozač Repsol Honde je do prvog pola ove sezone došao krugom na stazi „Bugati“ u Le Manu u vremenu od 1:33.638 minuta, sa tri desetinke prednosti u odnosu na timskog kolegu Kejsija Stonera.

Njima dvojici će se na startu trke, u nedelju od 14 časova, u prvom redu pridružiti Andrea Doviciozo na Jamahi Teh 3.

Kvalifikacije u Le Manu bile su veoma uzbudljive, pošto su vožene na stazi koja se sušila od kiše, pa se u jednom trenutku desilo čak da je ruki Štefan Bradl na LCR Hondi bio u vođstvu. Tada su iza njega bili vozači Dukatija Valentino Rosi i Niki Hejden, ali na pneumaticima za suvo niko nije mogao da parira dvojcu Respol Hondi.

Pred sam finiš kvalifikacija, u vođstvu je bio Doviciozo, pre nego što ga je pretekao Stoner, a potom i Pedrosa, dok je brze krugove u samom finišu Australijancu i Horheu Lorencu na Jamahi pokvarila kiša, koja je tada počela ponovo da pada. I dok je Stoner uspeo da zadrži mesto u prvom redu, Lorenco je morao da se zadovolji četvrtom pozicijom, ispred drugog vozača Jamahe Teh 3 Kala Kračloua, timskog kolege Bena Spiza, Rosija i Alvara Bautiste na San Karlo Hondi Gresini. Prvu desetoricu na startu trke kompletiraće vozač Pramak Dukatija Hektor Barbera i Karel Abraham na Kardion AB Dukatiju, dok će Hejden biti 11. Među vozačima na CRT timovima najbolji je bio domaći vozač Randi de Punije, na 12. mestu.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #4 poslato: 20. maj 2012, 17:33 »
Trijumf Lorenca, Rosi na podijumu

Vozač Jamahe Horhe Lorenco trijumfovao je na četvrtoj trci sezone u Moto GP šampionatu, kišovitoj Velikoj nagradi Francuske.



Španac je do druge pobede u ovogodišnjem šampionatu, a 40. u karijeri, došao u vremenu od 49:39.743 minuta, sa skoro deset sekundi prednosti u odnosu na devetostrukog svetskog šampiona Valentina Rosija, koji je tako došao do tek drugog podijuma na Dukatiju. Na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao se aktuelni šampion Kejsi Stoner.

Četvrta trka sezone protekla je u potpunoj dominaciji Lorenca, koji je vođstvo preuzeo posle nekoliko krivina u prvom krugu i nije ga ispuštao do cilja. Iza njega vodila se velika borba za mesta na podijumu između Rosija, Stonera i dvojca Jamahe Teh 3, Kala Kračloua i Andree Dovicoza. Na kraju je kao pobednik iz nje izašao ’Doktor’, koji je bez sumnje u Le Manu izvozao svoju najbolju trku od prelaska u Dukati, i to baš na istoj stazi gde je pre tačno godinu dana došao do svog prvog podijuma u italijanskoj ekipi.



Od starta je poveo vozač Repsol Honde Dani Pedrosa, koji je bio na pol poziciji, ispred Stonera, Lorenca, Dovicioza, Rosija i Kračloua, dok je Randi de Punije pao na samom startu. Do kraja prvog kruga, Rosi je pretekao Dovicioza, dok se Lorenco probio u vođstvo. U drugom krugu je viđen je novi pad, pošto se pored staze našao Ivan Silva, dok se De Punije domogao boksa i uzeo novi motor.

Stoner je pretekao Pedrosu, kojeg je pritiskao Rosi, dok se iza vodila velika borba između Dovicioza, Kračloua, Štefana Bradla na LCR Hondi i vozača San karlo Honde Gresini Alvara Bautiste. Lorenco se do kraja trećeg kruga odvojio na dve sekunde od Stonera, dok je ’Doktor’ pretekao Pedrosu i krenuo u poteru za Australijancem. Pedrosa je na startu četvrtog kruga izgubio još dve pozicije, pošto su ga obišli Doviciozo i Kračlou.



Drugi vozač Jamahe Ben Spiz je u petom krugu imao mali izlet sa staze, ali je uspeo da se vrati kao 14. Lorenco je u tim trenucima bio najbrži na stazi pa se bez problema odvojio na više od četiri sekunde od Stonera, dok je Rosi bio odmah iza. Posle nekoliko krivina toj borbi su se pridružili i vozači Jamahe Teh 3, dok je Spiz posle velikih problema otišao u boks, a vratio se na stazu posle dva kruga.

Rosi je do devetog kruga malo izgubio korak za Stonerom, koji je tada bio najbrži na stazi, ali se vrlo brzo vratio. U međuvremenu, Kračlou je pretekao Dovicioza u borbi za četvrto mesto, pa je ’Doktor’ uspeo da se odmakne malo od njih, ali samo na kratko, pošto mu se Britanac primakao i vrlo brzo krenuo u napad, ali bez uspeha.



U 12. krugu Kris Vermulen i Karel Abraham na Kardion AB Dukatiju povukli u svoje garaže, dok se Australijanac malo kasnije vratio na stazu. Tada se najveća borba vodila između Rosija, Kračloua i Dovicioza, a iz nje je u tim trenucima kao pobednik izašao Britanac, a potom je i njegov timski kolega pretekao ’Doktora’. Doviciozo je vrlo brzo obišao i Kračloua, dok je Stoner smanjio zaostatak u odnosu na Lorenca na oko dve i po sekunde.

Na polovini trke poredak je bio: Lorenco, Stoner, Doviciozo, Kračlou, Rosi, Pedrosa, Bradl, Niki Hejden na Dukatiju. Rosi je ubrzo napao Kračloua i ponovo se domogao četvrte pozicije, dok je četiri kruga kasnije Britanac proklizao sa staze. ’Doktor’ je samo nekoliko trenutaka kasnije agresivno krenuo u napad na Dovicioza, što mu se isplatilo, pa se vratio ponovo na treću poziciju.



Kračlou se do tada vratio na stazu kao osmi, dok je Lorenco tada već bio više od šest sekundi ispred Stonera. Od tada Rosi je iz krivine u krivinu smanjivao zaostatak koji je imao u odnosu na Australijanca, a pet krugova pre kraja bio je na pola sekunde od njega. Doviciozo se još neko vreme držao uz njih pre nego što je tri kruga do kraja izleteo sa staze, ali je uspeo i on da se vrati, a nekoliko trenutaka kasnije ’Doktor’ se našao ispred Stonera, koji je odmah uzvratio.

Rosi se našao ponovo ispred Stonera u pretposlednjem krugu, da bi najbolje ostavio za sam kraj i na polovini poslednjeg kruga ponovo napao i uspeo da pretekne Australijanca, a potom i da se odmakne. Pedrosa se do cilja probio na četvrto mesto, ispred Bradla, Hejdena, Dovicioza i Kračloua, dok su prvu desetoricu kompletirali Hektor Barbera na Pramak Dukatiju i Bautista.



Rezultati trke za Veliku nagradu Francuske:

1. Horhe Lorenco (Španija) Jamaha 49:39.743
2. Valentino Rosi (Italija) Dukati + 9.905
3. Kejsi Stoner (Australija) Repsol Honda + 11.298
4. Dani Pedrosa (Španija) Repsol Honda + 29.361
5. Štefan Bradl (Nemačka) LCR Honda + 32.477
6. Niki Hejden (SAD) Dukati + 32.842
7. Andrea Doviciozo (Italija) Monster Jamaha Teh 3 + 59.759
8. Kal Kračlou (Velika Britanija) Monster Jamaha Teh 3 + 1:05.152
9. Hektor Barbera (Španija) Pramak Dukati + 1:07.846
10. Alvaro Bautista (Španija) San Karlo Honda Gresini + 1:13.193
11. Džejms Elison (Velika Britanija) Pol Brd Motorsport ART + 1:26.663
12. Matija Pasini (Italija) Spid Master ART + 1:27.633
13. Aleks Espargaro (Španija) Pauer Elektroniks Aspar ART + jedan krug
14. Mikele Piro (Italija) San Karlo Honda GresinI FTR + jedan krug
15. Joni Ernandes (Kolumbija) Avintija Blusens BQR + jedan krug
16. Ben Spiz (SAD) Jamaha + jedan krug
17. Kris Vermulen (Australija) NGM Mobajl Forvard Rejsing Suter + dva kruga
18. Ivan Silva (Španija) Avintija Blusens BQR + dva kruga
odustali:
Danilo Petruči (Italija) Ajoda Rejsing Prodžekt
Randi de Punije (Francuska) Pauer Elektroniks Aspar ART
Karel Abraham (Češka) Kardion AB Dukati

Generalni plasman vozača:

1. Horhe Lorenco 90
2. Kejsi Stoner 82
3. Dani Pedrosa 65
4. Kal Kračlou 45
5. Andrea Doviciozo 44
6. Valentino Rosi 42

Generalni plasman timova:

1. Repsol Honda 147
2. Jamaha 108
3. Monster Jamaha Teh 3 89
4. Dukati 75
5. San Karlo Honda Gresini 39
6. LCR Honda 35

Generalni plasman konstruktora:

1. Jamaha 90
2. Honda 86
3. Dukati 47
4. ART 16
5. Suter 4
6. Ajoda 4

Moto2: Lutiju trijumf, Markes van staze

Švajcarac Tomas Luti fantastičnom vožnjom došao je do prve pobede ove sezone u Moto2 kategoriji, uprkos veoma teškim uslovima na stazi „Bugati“ u Le Manu. Luti je do trijumfa došao ispred Italijana Klaudija Kortija i Skota Redinga iz Velike Britanije.



Španac Pol Espargaro bio je taj koji je najbolje startovao, pošto je poveo ispred Redinga, dok su van staze u roku od samo nekoliko krivina završili Simone Korsi, Juki Takahaši, Randi Krumenaher i Majk di Meljo. Espargaro je od tada pokušavao da poveća svoju prednost, ali su Luti i Reding bili veoma blizu, a pratili su ih još dvojica Britanaca Bredli Smit i Đino Rea.

Nekoliko trenutaka kasnije Aleks de Anđelis iz San Marina imao je stravičan udes, pošto je izleteo sa staze, a potom proklizao na nju, a srećom, vozači koji su sledili uspeli su da ga izbegnu. Ubrzo je trka bila gotova i za Reu, posle kontakta sa domaćim vozačem Johanom Zarkom, dok se Korti pridružio borbi na vrhu, isto kao i njegov sunarodnik Andrea Janone.



Pred polovinu trke, Espargaro je otišao preširoko i tako omogućio Lutiju da ga pretekne, dok je Španac pao na deveto mesto. Smit je takođe imao izlet van staze, ali se vratio kao 14. Do trke u Le Manu vodeći u generalnom plasmanu Mark Markes, koji nije imao sjajan start, uspeo je da se probije do vodećih, ali je ubrzo i on izleteo sa staze. Posle njegovog odustajanja, Zarko je imao šansu za podijum, pošto je odmah potom pretekao Redinga za drugo mesto, a pratio ga je Korti.

Na 13 krugova do kraja, Luti se u vođstvu odvojio od pratilaca na preko tri sekunde, a Zarko je od tada počeo da smanjuje njegovu prednost, dok je Kortija ostavio daleko iza sebe. Tako su se Reding i Janonen borili za četvrto mesto, dok je Zarko šest krugova do kraja dočekao sa zaostatkom manjim od sekunde u odnosu na Švajcarca, ali je ubrzo i on završio pored staze.



Tako je drugo mesto nasledio Korti, a treće Reding, dok je Janone bio iza njih, pa se u poslednjim krugovima najveća borba vodila za šesto mesto, između Mike Kalija, Entonija Vesta, Hulijana Simona i Smita. Oni su preticali jedni druge u finišu, a u poslednjem krugu čak je došlo do kontakta između Smita i Simona, a Španac je morao da pogura svoj motor kroz cilj.

Na kraju, Luti je trijumfovao ispred Kortija, koji je tako došao do prvog podijuma u karijeri, i Redinga, koji se našao na pobedničkom postolju prvi put posle 22 trke. Iza su sledili Janonen, Kalio, Espargaro, koji je tako preuzeo vođstvo u generalnom plasmanu, Vest i Maks Nojkirhner. Prvu desetoricu kompletirali su Ratapark Viljarot i Smit.
Moto3: Marseljeza u čast Rosija

Najteže uslove u Le Manu imali su vozači Moto3 kategorije, a u njima se najbolje snašao Francuz Luj Rosi, koji je tako došao do prvog trijumfa u karijeri. Njemu su se na podijumu pridružila dvojica Španaca Alberto Monkajo i Aleks Rins.



Trka u Moto3 kategoriji startovala je po veoma vlažnoj stazi, a poveo je Španac Maverik Vinjales, ispred Zulfamija Hajrudina iz Malezije, koji je bio deseti na startu. Vinjalesov sunarodnik Efren Vaskes, koji je bio drugi posle kvalifikacija, imao je mehaničke probleme pred start pa nije ni učestvovao u trci.

U ranoj fazi trke viđeno je dosta izletanja, srećom, bez većih posledica, a vrlo brzo na čelu su se našli Hektor Fuabel i Luis Salom, dok je Vinjales nazadovao. Pošto su uslovi bili veoma teški, nastavilo se sa udesima, pa je tako van staze završio i pobednik trke iz Heresa Romano Fenati. Pred polovinu trke, Faubel, Salom, Jakub Konfeil, Miguel Oliverira i Vinjales su vodili veliku borbu za mesta na podijumu.



Dok je Vinjales pokušavao da izazove Faubela i Oliveiru na čelu, u jednom trenutku je zamalo pao sa motora, dok je Salom polako gubio ritam kada ga je Rosi pretekao u borbi za peto mesto. Na 11 krugova do kraja na vrhu se odvijala prava drama, pošto je Faubel izleteo dok je držao vođstvo, isto se desilo i Kornfeilu samo nekoliko sekundi kasnije, pa su vodeće pozicije preuzeli Oliveira, Vinjales i Rosi.

Samo pola kruga kasnije, i Salom je odustao, dok je vrlo brzo isti slučaj bio i sa Oliveirom, koji je vodio, pa je prvu poziciju preuzeo Vinjales, kojeg je sustizao Rosi. Ipak, takva situacija je ostala samo jedan krug, pošto je i Španac izleteo sa staze, a pratio ga je Hajrudin, koji je uspeo da se vrati na stazu. Rosi je tako došao do vođstva sa prednošću od 20 sekundi, na oduševljenje domaće publike, a pratili su ga Sandro Korteze i Monkajo.



Tri kruga pre kraja, i Korteze je izgubio kontrolu u prvoj šikani, ali je uspeo da ostane u trci, pa je Rins nasledio treće mesto, ispred Nikoloa Antonelija iz Italije. Na kraju, Rosi je prošao kroz cilj sa 28 sekundi prednosti ispred Monkaja i Rinsa, koji je došao do prvog podijuma u karijeri. Antoneli je bio četvti, ispred Artura Sisisa, Kortezea, Jaspera Iveme, Alana Tešea, Ivana Morena i Žulijana Pedona.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Katalonije na stazi „Katalunja“ 3. juna.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #5 poslato: 01. jun 2012, 20:56 »
Stoner i Lorenco na vrhu u Španiji

Vozači Repsol Honde i Jamahe Kejsi Stoner i Horhe Lorenco zabeležili su najbolja vremena na prvim treninzima pred Veliku nagradu Katalonije Moto GP šampionata.



Stoner je bio na vrhu tokom prepodneva na stazi „Katalunja“, kada je zabeležio krug od 1:42.775 minuta.

Samo desetinku iza našao se drugi vozač Repsol Honde Dani Pedrosa, dok je treći bio Horhe Lorenco.

Zanimljivo je da je Pedrosu od desetoplasiranog Alvara Bautiste na San Karlo Hondi Gresini delilo samo šest desetinki, dok je čak 11 vozača bilo unutar jedne sekunde od Stonera.

Odmah iza najbolje trojice na prvom treningu našao se vozač Jamahe Teh 3 Kal Kračlou, a sledili su ga Ben Spiz na Jamahi, vozač LCR Honde Štefan Bradl, Niki Hejden na Dukatiju i vozač Kardion Ab Dukatija Karel Abraham. Prvu desetoricu kompletirali su Andrea Doviciozo na drugoj Jamahi ekipe Teh 3 i Bautista, dok je devetostruki svetski šampion Valentino Rosi bio 11, ispred Hektora Barbere na Pramak Dukatiju.

Tokom popodneva, Lorenco je preuzeo čelo u vremenu od 1:42.099 minuta i tako postavio najbrži krug u kraljevskoj klasi na „Katalunji“, dve stotinke ispred odličnog Bautiste. Kračlou je tada bio treći, ispred timskog kolege Dovicioza, Barbere, Spiza, Pedrose, Bradla, Hejdena i Stonera, koji je bio deseti, sa sekundom zaostatka. Dve pozicije iza Australijanca našao se ’Doktor’, koji je imao za još četiri desetinke slabije vreme od bivšeg timskog kolege na vrhu.

Poslednji slobodan trening na „Katalunji“ vozi se u subotu od 10.10, dok su kvalifikacije na programu u 13.55. Trka za Veliku nagradu Katalonije startuje u nedelju u 14 časova.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #6 poslato: 02. jun 2012, 16:49 »
Stoneru pol pozicija na „Katalunji“

Vozač Repsol Honde Kejsi Stoner osvojio je pol poziciju pred petu trku sezone u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata, Veliku nagradu Katalonije.

http://www.b92.net/news/pics/2012/06/02/13513580464fca106d20621291603184_orig.jpg
Moto GP


Australijanac je do svoje druge najbolje startne pozicije u ovogodišnjem šampionatu došao krugom na stazi „Katalunja“ od 1:41.295 minuta.

Uz Stonera u prvom redu na startu trke, u nedelju u 14 časova, naći će se Horhe Lorenco na Jamahi i vozač Jamahe Teh 3 Kal Kračlou.

Stoner i Lorenco su se gotovo sve vreme trajanja kvalifikacija smenjivali u vođstvu, a u jednom trenutku im se pridružio Andrea Doviciozo na drugoj Jamahi ekipe Teh 3. Ipak, kada je bilo najvažnije, Australijanac je bio bez premca i za jednu i po desetinku iza sebe je ostavio Lorenca, dok je Kračlou bio još desetinku dalje.

Razlike između vozača na vrhu su, inače, bile veoma male, pa su Lorenca i Dovicioza na šestoj poziciji delilo dve desetinke. Italijan će se tako naći na kraju drugog startnog reda, uz drugog vozača Jamahe Bena Spiza i Danija Pedrosu na Repsol Hondi. Iza će slediti Niki Hejden na Dukatiju, vozač LCR Honde Štefan Bradl i devetostruki svetski šampion Valentino Rosi, dok će prvu desetoricu kompletirati vozač San Karlo Honde Gresini Alvaro Bautista.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #7 poslato: 03. jun 2012, 17:50 »
Lorenco sjajan na „Katalunji“

Vozač Jamahe Horhe Lorenco trijumfovao je na petoj trci sezone u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata, Velikoj nagradi Katalonije.



Španac je do treće pobede ove godine došao u vremenu od 43:07.681 minuta, sa pet sekundi prednosti u odnosu na sunarodnika Danija Pedrosu na Repsol Hondi.

Na trećem stepeniku pobedničkog postolja našao se vozač Jamahe Teh 3 Andrea Doviciozo.

Peta trka sezone donela je veliku borbu Lorenca i Pedrose za prvu poziciju, a ona je razrešena u samom finišu, kada vozač Respol Honde jednostavno nije mogao da parira šampionu iz 2010. godine. Jednako zanimljivu bitku vodili su iza njih Doviciozo, branilac titule Kejsi Stoner i drugi vozač Jamahe Teh 3 Kal Kračlou, ali je Italijan zasluženo došao do podijuma.

Zanimljivo je da je na taj način Stoner ostao bez pobedničkog postolja prvi put posle „Heresa“ prošle godine, odnosno posle 19 trka, pošto je kao četvrti prošao kroz cilj. Trka na stazi „Katalunja“ donela je i nadu navijačima Dukatija, pošto je Valentino Rosi, iako je bio sedmi, veći deo trke bio ispod deset sekundi iza vodećih.



U prvoj krivini „Katalunje“ poveo je Pedrosa, ispred Bena Spiza na Jamahi, Lorenca, Stonera, Dovicioza i Kračloua. Spiz je odmah napao Pedrosu, ali nije uspeo da prođe, dok se Doviciozo probio ispred Stonera. Na startu drugog kruga, Rosi je pretekao svog timskog kolegu Nikija Hejdena u borbi za osmu poziciju, a nekoliko trenutaka kasnije Stoner je napravio grešku i otišao preširoko, što je dovelo do njegovog pada na šesto mesto, iza Kračloua, koji je bio najbrži na stazi.

U trećem krugu Spiz je konačno pretekao Pedrosu, ali je već sledećeg trenutka napravio veliku grešku i izleteo sa staze, na koju je uspeo da se vrati, ali sa velikim zaostatkom. Vozač San Karlo Honde Gresini Alvaro Bautista je tada uspeo da se probije ispred Rosija i dođe do sedme pozicije, ali su razlike bile veoma male među prvom desetoricom.

Bautista se vrlo brzo našao i ispred Bradla, kojeg je pritisao i Rosi, dok je Lorenco došao do vođstva preticanjem Pedrose u prvoj krivini sedmog kruga. U narednom krugu ’Doktor’ je pretekao Bradla i krenuo u poteru za Bautistom, dok se Stoner probio ispred Kračloua u borbi za četvrto mesto. Pedrosa je u krugovima koji su sledili bio vrlo blizu Lorenca, ali nije kretao u napad sve do 12. kruga, kada se ponovo domogao vođstva.



Lorenco je u sledećem krugu napravio grešku i otišao preširoko u prvoj krivini, zbog čega je izgubio dosta vremena, pa mu se Doviciozo potpuno približio. Ipak, Italijan je nedugo zatim takođe napravio grešku pa je izgubio priključak za vozačem Jamahe, ali je ostao na trećoj poziciji. Stoner je to iskoristio da se približi Doviciozu, dok je Kračlou bio odmah iza.

Iz kruga u krug, Lorenco je smanjivao svoj zaostatak u odnosu na Pedrosu na čelu, a na šest krugova do kraja potpuno mu se primakao. Iza njih se takođe odvijala velika borba, pošto su Doviciozo, Stoner i Kračlou bili unutar jedne sekunde. Na polovini 20. kruga Lorenco je dočekao grešku Pedrose i iskoristio je za preuzimanje prve pozicije, dok je u pozadini Doviciozo i dalje držao treće mesto.

Do poslednjeg kruga promena na čelu nije bilo, Spiz se do tada probio na desetu poziciju. Stoner je u samom finišu imao veoma mali zaostatak u odnosu na Dovicioza, a iako je Italijan napravio grešku, aktuelni šampion nije uspeo da ga pretekne, pa je kroz cilj prošao kao četvrti. Iza su sledili Kračlou, Bautista, Rosi, Bradl, Hejden i Spiz. Najbolji od vozača na CRT mašinama bio je Aleks Espargaro na 13. mestu.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Britanije na stazi „Silverston“ 17. juna.



Rezultati trke za Veliku nagradu Katalonije:

1. Horhe Lorenco (Španija) Jamaha 43:07.681
2. Dani Pedrosa (Španija) Repsol Honda + 5.003
3. Andrea Doviciozo (Italija) Monster Jamaha Teh 3 + 9.361
4. Kejsi Stoner (Australija) Repsol Honda + 9.544
5. Kal Kračlou (Velika Britanija) Monster Jamaha Teh 3 + 12.506
6. Alvaro Bautista (Španija) San Karlo Honda Gresini + 13.948
7. Valentino Rosi (Italija) Dukati + 17.555
8. Štefan Bradl (Nemačka) LCR Honda + 23.478
9. Niki Hejden (SAD) Dukati + 30.410
10. Ben Spiz (SAD) Jamaha + 32.897
11. Hektor Barbera (Španija) Pramak Dukati + 36.144
12. Karel Abraham (Češka) Kardion AB Dukati + 56.229
13. Aleks Espargaro (Španija) Pauer Elektroniks Aspar ART + 1:08.054
14. Mikele Piro (Italija) San Karlo Honda Gresini FTR + 1:08.775
15. Randi de Punije (Francuska) Pauer Elektroniks Aspar ART + 1:10.483
16. Džejms Elison (Velika Britanija) Pol Brd Motorsport ART + 1:13.090
17. Matija Pasini (Italija) Spid Master ART + 1:20.903
18. Joni Ernandes (Kolumbija) Avintija Blusens BQR + 1:21.235
19. Danilo Petruči (Italija) Kame Ajoda rejsing prodžekt + 1:41.207
20. Ivan Silva (Španija) Avintija Blusens BQR + 1:41.888
21. Kolin Edvards (SAD) NGM Mobajl Forvard rejsing Suter + jedan krug

Generalni plasman vozača:

1. Horhe Lorenco 115
2. Kejsi Stoner 95
3. Dani Pedrosa 85
4. Andrea Doviciozo 60
5. Kal Kračlou 56
6. Valentino Rosi 51

Generalni plasman timova:

1. Repsol Honda 180
2. Jamaha 139
3. Monster Jamaha Teh 3 116
4. Dukati 91
5. San Karlo Honda Gresini 51
6. LCR Honda 43

Generalni plasman konstruktora:

1. Jamaha 115
2. Honda 106
3. Dukati 56
4. ART 19
5. FTR 6
6. Suter 4

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #8 poslato: 07. jun 2012, 10:24 »
Lorenco najbrži u Aragonu

Vozač Jamahe Horhe Lorenco zabeležio je najbolje vreme tokom jednodnevnog testiranja u kraljevskoj klasi Moto GP šampionata na stazi "Motorlend" u Aragonu.



Lorenco je najbrži krug na toj pisti zabeležio u vremenu od 1:49.187 minuta, kojim je za dve i po desetinke nadmašio svog timskog kolegu Bena Spiza.

Potpunu dominaciju Jamahe u Španiji, u odsustvu Repsol Honde, upotpunili su vozači ekipe Teh 3 Kal Kračlou i Andrea Doviciozo.

Upravo njih dvojica su jedini, uz Spiza, imali zaostatak manji od jedne sekunde u odnosu na Lorenca, dok je bolji od ostalih vozača, na petom mestu, bio vozač Pramak Dukatija Hektor Barbera, ispred Nikija Hejdena na Dukatiju.

Pošto vozači Repsol Honde, Kejsi Stoner i Dani Pedrosa, nisu učestvovali na testiranju, japansku kompaniju predstavljali su privatni timovi. Najbolji od vozača na Hondama bio je Alvaro Bautista, koji je bio sedmi, a sledili su ga devetostruki svetski šampion Valentino Rosi, Štefan Bradl na LCR Hondi i vozač Kardion AB Dukatija Karel Abraham.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Britanije 17. juna.

Izvor: B92

Van mreže Dijana:)

  • moderator
  • *****
  • poruke: 19.936
  • 3442 date prim. 2313
    • http://loneliness.blogger.ba/
« Odgovor #9 poslato: 12. jun 2012, 21:59 »
Lorenco ostaje u Jamahi do 2014.

Španac Horhe Lorenco produžio je ugovor sa Jamahom do kraja 2014. godine, objavio je japanski tim.



Lorencu je ugovor sa Jamahom isticao na kraju sezone, a takav slučaj je i sa ostalim najboljim vozačima i njihovim ekipama, pa bi u narednih nekoliko meseci trebalo da bude viđen zanimljiv prelazni rok, posebno zbog povlačenja Kejsija Stonera. Između ostalog, biće zanimljivo videti ko će zameniti Stonera, ali i da li će Valentino Rosi ostati u Dukatiju ili se, možda, vratiti u Hondu.

“Veoma sam srećan što sam produžio saradnju sa Jamahom na još dve godine. Napravili su veliki napor da bi me zadržali u fabričkom timu i zahvaljujem se svima u Jamahi na tome. Još od 2008. godine se osećam kao deo familije i volim rad u ovom timu. Ostanak u Jamahi je bila uvek za mene prva opcija i srećan sam što su pregovori završeni pozitivnim ishodom. Sada mogu da se fokusiram na borbu za titulu i nadam se da ćemo ih osvojiti još mnogo. Moj san je da završim karijeru u Jamahi i blizu je toga da postane stvarnost”, rekao je Lorenco.

Mladi Španac je u redove Jamahe došao 2008. godine i tada je bio četvrti u plasmanu i ruki gotine. Godinu dana kasnije bio je drugi u poretku, pre nego što je 2010. osvojio svoju prvu titulu u kraljevskoj klasi, da bi prošle sezone bio vicešampion, iza Stonera.

Lorenco trenutno drži prvo mesto u poretku šampionata, sa 20 bodova više od Stonera, posle pet trka. Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se predstojećeg vikenda, Velikom nagradom Britanije, na stazi “Silverston”.

Izvor: B92